augustifesten

I onsdags tog jag, Jonna och Ebba pendeln in till stan, vi gick på stan och sen var vi med Hampe, Edin och Zako.

I torsdags åkte jag in till stan med Jonna, Disa och Fanny. Vi kollade lite på rix fm sen gick vi bara runt.

I fredags åkte vi in till stan igen, vi gick runt och kollade på marknaden i ösregn och sen snackade vi med folk. Jag följde med Jonna hem efter och sen sov jag hos henne.

I lördags åkte jag hem från Jonna kl 13:00, började fixa mig med en gång. Halv 7 åkte jag och Jonna till kimstad och därifrån tog vi pendeln till stan tillsammans med Ebba, Cissi, Johanna, Bella och Milla. Först tog vi bussen till Smedby, vi gick till ett dagis där Hampe var med sin kompis. Vi satt där och väntade en timme på Hampes andra kompisar och sen gick vi bara runt.. ett annat gäng med killar hängde med oss och hade "förkrök" i skogen. haha. Vi tog bussen in till stan igen, där var vi med massa folk. Sky köpte 10 cheese till oss på donken, så himla snällt! Vi tog 01:01 pendeln till Kimstad och där fick vi vänta till kl 01:45 på bussen. Tack för en bra dag! <3






Kommentarer
Postat av: ebbii <3

tack själv bästa bästa bella! <3

2009-08-24 @ 20:50:30
Postat av: Anonym

sv till ebbii<3.

ni gör allt så himla bra! <3

2009-08-24 @ 21:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0