bääästa

tjabbba
ska försöka bli lite bättre på att blogga hihi.

igår var det skola som vanligt, tog år och månader innan den tog slut kändes det som. åkte hem och duschade, käkade och sen packade jag lite saker. sen skjutsade mamma mig till disa, vi satt vid datan (äckligt värre), gick till brasken och fixade svull till kvällen. disa och jag gick och mötte jonna lite efter nio, vi satt oss vid tv:n och kollade på titanic och åt svull. när vi hade kollat klart på titanic gick vi upp och bäddade och sen kollade vi på twilight. jonna somnade nästan med en gång och sen somnade jag också, så disa stängde av filmen och vi gick och la oss kvart i tre. imorse vaknade vi kl tio (disa hade ställt alarm), vi gick upp och käkade frukost. jag och jonna gick/åkte hem kl tjugo över elva för vi skulle fixa oss. när jag kom hem hade jag panik, för jag hade inte en anning om vad jag skulle ha på mig för kläder.. det är alltid lika svårt att bestämma. haha. men jag fixade mig och sen tog jag moppen tillbaka hem till disa där också jonna var. vi tog bussen till kimstad och sen fick vi vänta i tre kvart på pendeln. vi gick runt och kollade på stan och sen gick vi till ett mysigt cafe´ och käkade paj. vi åkte hem med pendeln kl sjutton och vi fick vänta i kimstad förtio minuter på bussen. jag stannade hos disa, vi kollade på scary movie 3 och gjorde lite annat. åkte hem med moppen runt nio, riktigt kallt haha. 

har inga bilder på den här datan och den andra är typ "trasig", så jag lägger in bilder när den funkar igen.

ni brudar är dom bästa! <3   


Kommentarer
Postat av: disa

fyfan vad äcklig han seb skulle va då!! usch:P

2009-08-30 @ 17:31:33
URL: http://disaroxner.blogg.se/
Postat av: disa

sebbe*

2009-08-30 @ 17:31:53
URL: http://disaroxner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0