Fredag och Lördag!

Igår åkte jag till Jonna kl 17:00, vi fixade oss, satt vid datan och käkade. Vid 20:25 tog vi bussen in till stan och Christoffer hängde med oss. :) Vi gick runt och gjorde ingenting.. hihi men kul var det! Sen gick vi till utebion, det var " I taket lyser stjärnorna". Vi hade ingen filt med oss men Christoffer räddade oss genom att vi fick sitta på hans jacka. När filmen var slut trodde vi att det skulle gå en buss hem kl 23:45 så vi satt där och väntade... sen trodde vi att vi hade missat bussen, men vi hade kollat på fel dag. xD Som tur va gick det en buss hem kl 00:25. Jonna och jag trodde att vi skulle hinna till donken innan bussen gick, så alla tre sprang längs gatorna. Men så träffade vi Ebba, Bella, Milla; Michis och Robin vid busshållsplatsen, så vi struntade i donken. När vi kom hem satt vi vid datan, runt kl 03:00 var jag så himla trött så jag skulle bara  "vila" mig i Jonnas säng men självklart somnade jag xD Jonna satt vid datan till kl 06:00 utan att väcka mig, hihi busig unge är va hon är! (a)


Jag och Coffe

Jonna och Coffe!

Idag blev vi väckta kl 11:00, Jonna var riktigt trött, hihi. Vi satt vid datan, gungade och lyssnade på musik. Runt kl halv 5 åkte vi till smultronstället med Jonnas familj och Olivers familj. Glass är riktigt gott! När vi kom hem till Jonna igen kom hennes kusiner och vi grillade med dom. Jag åkte hem kl 21:00, jag har duschat och nu sitter jag här.

My best friend<3

Kommentarer
Postat av: jonna

gulliga bilder hahaha :)



hihi jag är en busig unge.. puss på dig sötnos <3

2009-08-03 @ 12:37:05
URL: http://ceciliajonna.blogg.se/
Postat av: coffe

seriösa bilder =) (sen är man ju lite känd också som är på bellas blogg (A))

2009-08-09 @ 21:29:15
Postat av: bella

sv till coffe. coffe du är värsta kändisen nu! (a

2009-08-09 @ 23:58:06
URL: http://bellafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0