.

Igår åkte jag till Jonna kl 22:00, mötte Hampe och Zako vid dagiset och sen gick vi till Jonnas hus ( dom vågade inte knacka på själva) hihi. Dom stannade i trekvart kanske sen åkte dom hem, Jonna och jag satt vid datan och snackade med Offer i mobilen, haha du är sjuk! (a) Haha jag, Julia 1 och Julia 2 hade fett kul vid tv:n.. jag var inte ett dugg trött så Jonna och jag satt på en film, hon somnade väldigt snabbt, vi stängde av filmen efter en halvtimma och somnade.

Idag gick vi upp halv 10 tror jag.. gjorde iordning oss och sen tog vi bussen in till stan. Där gick vi runt i nästan hela stan och letade efter praoplatser och hade väldigt kul! Tack vare mig fick vi äta frukost innan kl 14:00, på donken. haha... Vi tog halv 3 bussen hem till Jonna, vi snackade mest och satt lite vid datan. Jag åkte hem kl halv 6 tror jag... gjorde lite fix och satt mig vid datan.. och då frågar Jonna på msn om jag vill joina henne och Lina till blacka och kolla på fotboll, klart jag ville! Vi träffade Ebba + gänget, Hampe, Zako, Jens, Becca och Emelie.


Johanna och Cissi.

Jonna, Hampe, Zako, Emelie, Jens och Becca.

Madde, Lina och Milla

Bella och Ebba.

Kommentarer
Postat av: fanny

hittade ni nån prao ? :)

2009-08-12 @ 15:04:31
Postat av: jonna

ja as kul vare juuuu! och jag gjorde inte bort mig, det tycker jag om tsssss <3

2009-08-17 @ 00:15:04
URL: http://ceciliajonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0