julafton

igår vid tre tog jag pendeln in till stan, jag gick runt och köpte lite julklappar. sen kom matilda och jesper också in, dom skulle ha åkt in samtidigt som mig, men dom missade pendeln. jag mötte upp dom+sara, crille, carro och basse. först gick vi och käkade pizza, sen gick vi på stan och köpte mera julklappar. sen vid halv åtta typ gick jag och sara upp till vp, vi var så sjukt trötta haha. sen tog vi nio pendeln hem.


carro och tilda.


me and vejpej.


sara and me.
_____________________________________________________________

idag är det julafton.. riktigt jobbigt att gå upp halv nio, jag gick och la mig vid tre... tidiga morgonar är inte riktigt min grej haha. iaf fixade mig och sen åkte min familj ner till småland och jag firade jul med släkten där. kom hem vid nio och då öppnade jag julklapparna, riktigt nöjd med mina presenter! tack alla ♥

GOD JUL! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0