.j.u.l.l.o.v.

lördag idag då, kom nyss hem från julbord typ.

igår var det julavslutning, vi hade tomtecup, fick våra betyg och sen slutade vi, ca halv elva. vi brudar åkte in till stan, vi gick direkt till fräcka frökens, alla sju köpte en greken haha. där satt vi alla och pratade om allt och inget i mer än TRE timmar, riktigt mys! sen tog vi pendeln hem vid tjugo i fem. jag åkte hem packade lite och sen skjutsade mamma mig till ebba vid halv sju. där lagade vi god mat och sen satt vi och pratade ännu mer om gamla minnen, i flera timmar! sen kollade vi på film "när mörkret faller" och käkade svull. vid halv två tog vi bussen hem, jag följde med hem till jonna och sov där. tror att vi somnade runt kl fem, för vi kollade på hennes favorit film som hon kunde alla repliker till och hon låg och sjöng med i alla låtar, så sjukt gullig hon är när hon gör det, ni skulle bara se haha. NI ÄR BÄST! ♥

jag vill göra nått kul ikväll, men tror att det bara blir att vara hemma, får se.

pussen

Kommentarer
Postat av: jonna

hahaha ingen mer än du kommer få se mig sådär på kvällarna (a) HA HA

2009-12-19 @ 19:56:53
URL: http://ceciliajonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0