tvånollnollnio

sammanfattning 2009

gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
klart jag gjorde och kul var det!

höll du några av dina nyårslöften?
minns inte ens om jag hade några hihi (a)

blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej.

finns de några nya människor du lärt känna under 2009?
ja och det är jag riktigt glad för :)

vilka länder besökte du?
jag stannade kvar i kalla sverige.

är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
ja, det är mycket.

vad var din största framgång 2009?
 många nya vänner ♥

största misstaget?
haha ae.

har du varit sjuk eller skadat dig?
aa och nu räcker det för min del!

bästa köpet?
många saker.

vad spenderade du mest pengar på?
kläder.. I think.

gjorde någonting dig riktigt glad?
yeees.

vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
i gotta feeling, mayhem, sexy bitch, down och do it all night.

var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
det har vart lite upp och ner, men jag har vart mycket gladare tror jag.

vad önskar du att du gjort mer?
tränat mer, vågat göra mer saker.

vad önskar du att du gjort mindre?
svår fråga..

blev du kär i år?
kanske?

favoritprogram på TV?
andra avenyn och prison break.

bästa boken du läste i år?
har bara läst dåliga böcker.

något du önskade dig och fick?
jarå!

något du önskade dig men inte fick?
ja, tyvärr..

vad gjorde du på din födelsedag 2009?
minns inte, men det vanliga tror jag?

finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
klart det gör, men det har ändå varit ett riktigt bra år!

hur skulle du beskriva din stil år 2009?
mycket varierande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0