vinter

dålig uppdatering som vanligt. ihih ute är det massa snö och jag hoppas att det kommer ännu mer, så att det kan bli en vit julafton i år.

imorse kom bussen trettio minuter försent, sjukt kallt var det ute också, inte kul. jag fattar inte ens varför vi måste gå i skolan den här veckan? vi gör ingenting på lektionerna. idag hade vi håltimma på musiken så då gick jag, fanny och lina till "bageriet/cafe´t, vi pratapratade massa hihi.

måste berätta om engelska lektionen idag, det var verkligen sjukt kul/läskigt/dampigt?!
vi skulle köra någon fråge lek och då körde vi tjejerna mot killarna. min engelska grupp kan aldrig sluta prata och läraren kan bli riktigt arg! hon sa till flera gånger att vi skulle vara tysta, men var det någon som lyssnade.. nae hehe. så efter en stund fick hon damp och sa, nu går jag, ni får jobba med nått själva istället t.ex. grammatik och så slängde hon igen dörren och gick iväg (trodde vi). alla började as garva, men sen var vi duktiga och jämförde våra svar. sen efter en stund kom hon in igen och då hade hon verkligen damp! hon skrek att vi skulle vara helt tysta och hon ville inte höra ett ord till från oss. sen tog hon fram hörförståelser till några, men hur tänkte hon att dom skulle kunna göra det utan en skiva? några som inte ens har franska fick jobba med det. och resten fick en bok. hon gav mig samma bok som jag läste ut och redovisade förra veckan, så då sa jag att jag har redan läst den här.. oh my gud, hon skrek, MEN LÄÄÄÄÄS DEN EN GÅNG TILL DÅÅÅÅÅ!!!
herregud aså, aja, hon hade säkert sin anledning.. eller inte ;)


kan du inte få tiden att stanna?


pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0