Utebio.

Idag vart det mest chill på dagen, kl 6 åkte jag till Jonna my babe! Vi satt vid datan, fixade oss, och tog massa kort.. Jag och Jonna tog bussen in till stan kl 20:25 och sen satt vi och väntade på Ebba där en stund. När hon kom placerade  vi oss på donken och där satt vi och pratade i evigheter, sen gick vi till utebion. Fredda satt med oss, mys! :) Haha, jag vet inte vad filmen handlade om.. Vi åkte hem med bussen kl 23:45.. och nu har jag hamnat här. Måste lägga mej snart, för på torsdag ska jag, Jonna, Ebba och Fanny åka till Disa i Arkösund med en buss som går kl 07:30, kommer aldrig orka upp!! Det ska bli riktigt mysigt att vara med er brudar och Disa du är väldigt saknad!

Pics från idag med babe!

Jonna! <3


Puss


Det var inte så lätt att få med Lisa på bild, men vi lyckades några gånger! :)


Du är så himla bra. <3


Bästa! <3


<3


Lite schtek sådär bara.. :D

Kommentarer
Postat av: jonna

du får skicka den där bilden med liiiiisa :D

puss baby<3

2009-07-15 @ 02:26:27
URL: http://ceciliajonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0