Partaj hos Jenny!

IGÅR!
Jag åkte till Jenny kl 18:00, alla var redan där när jag kom, det var Fanny, Lisa, Evelina, Kajsa, Sara, Malin, en till Evelina, jag och Jenny. Först öppnade Jenny paket och sen käkade vi taco........haha, sen när alla var proppmätta gick vi ut och körde en snurrig lek, väldigt passande! Efter det gick vi in igen och sjöng för Jenny och käkade glass. När kl var typ 21:00 kröp vi ihop i soffan och kollade på "Säg att du älskar mig". Hehe, sen tog vi en lite paus från filmtittandet och ringde till några personer......."För jag har himlen runt hörnet, blablabla" haha, fett kul var det! Sen hittade vi tillbaka till soffan och satt oss och kollade på nån skräckis, ingen visste vad den hette, xD När den var slut gick vi upp och bäddade sen låg vi och snackade, först var jag fan trött.... men sen blev jag/alla övertrötta. Typ runt kl 5-6 nångång när vi hade tänkt att sova, blev det ett litet "spindeldrama" så då var det några som inte ville sova längre. Alla somnade kl halv 7 typ, och där låg jag helt ensam och ville absolut inte sova, men det blev ganska tråkigt att vara vaken själv så jag somnade väl typ 7? ;)

IDAG!
Vi vaknade väl typ 09:45, haha inte så mycket sömn inatt! Vi kollade typ på TV och sen käkade vi frukost. Efter det packade vi iordning våra saker och bytte om. Jag åkte hem från Jenny typ 12 tror jag, sen har jag hamnat här nu, väldigt ovanligt tycker jag!  ;) Jag är ändå inte så himla trött faktist, men det kommer nog ikväll kanske.

Jag måste lägga in bilderna på datan, så dom kommer nog snart!

Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Fr3ddaK ^^

och det står inget om mig! =O

2009-07-04 @ 15:37:12
URL: http://fredda.blogg.se/
Postat av: fanny ofc!

haha, du vet när jag kom hem gick jag och la mig o sov i soffan.. jag vaknade vid typ 4 eller nått :)<3

2009-07-04 @ 17:23:37
URL: http://ffannymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0