Mårn!

Igår åkte jag till mårn med Jonna och Ebba. Vi hade riktigt kul! Vi pratade MASSA, solade och badade mm.. Sen bestämmde vi att vi skulle tälta i mårn, men vi hade dock ingen skjuts och det går typ aldrig nåra bussar..... Så vi bestämmde tillslut att vi skulle åka till blacka, HAHA! Vi kom dit typ kvart i elva, då gick vi till Oliver och pratade en liten stund. Sen gick vi runt lite i blacka, snackade lite med Jimmy och sen var vi med Crille, Jonte och Ante. Sen gick Jonna, Ebba och jag hem till Oliver typ halv tre, och där hade vi mys =)

Idag vaknade vi hos Oliver typ vid typ tio för Ebba skulle åka till mårn... Jonna och jag var kvar till 12:47 för då gick våran buss hem. Nu sitter jag här hemma, ska snart duscha för att i kväll ska jag, Jonna och Ebba åka till stan och kolla på baksmällan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0