svårt

har vart på prao hela veckan och jag har inte orkat skriva nått på bloggen. det är kul på praon, speciellt när niklas och ove driver med en helt störd tant hahah, jag dör fan av skratt, jag lovar fett kul är det! hahah. jag får mest vara i bageriet och baka till massa olika beställningar. lite ruttet bara att jag är den enda från hela min skola som är i linköping bara haha.

i onsdags efter praon åkte jag hem, käkade lite och sen skjutsade pappa mig till jonna. hon packade ihop sina saker och sen följde jag med och kollade på hennes träning. vi missade pendeln hem så vi fick vänta i en timma, fett kallt kan jag lova! men jag var ju så rolig så tiden gick väldigt snabbt, nästan... (a)

igår tog jag pendeln direkt efter praon till norrköping. där mötte jag upp jonna och sen gick vi runt på stan och kollade lite. vi köpte mössor på bikbok med bollar på, fett snygga! träffade sara och matilda på spårvagnen, niice. vi åkte hem klockan sex. 

så skönt med fredag imorgon! får se vad som händer i helgen :)

pussen

Kommentarer
Postat av: Disa

saknar dig<3

kommar du på matchen i helgen så kan vi träffas lite?:)<3

2009-10-01 @ 23:27:32
URL: http://disaroxner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0