ingen fail fredag, jag är förvånad?

igår åkte jag till praon kl nio som vanligt fick sluta kl tre, skönt! tog pendeln till kimstad och sen fick jag sitta och vänta på bussen till klockan fyra. när jag kom hem slängde jag i mig käk och packade väskan, sen skjutsade mamma mig till jonna. hos jonna var också hampus. vid halv sex kom hampus mamma och hämtade oss, sen åkte vi hem till han. vi satt oss vid datan och sen kom zako, lite senare kom sebbe och sen kom också jakob. vi kollade lite på idol och satt vid datan. sen gick vi hem till jens. hos jens fortsatte vi att kolla på idol. kl tio i tio gick vi ut, för dom ville köpa godis på shell, men dom kom till sist på att dom inte skulle hinna dit på tio minuter. så vi gick typ runt i blacka och frös. när vi skulle gå hem till hampus igen, sprang zako, jens och jakob iväg haha. vi andra gick hem till hampus. sen kom jens en timme senare, då hade zako och jakob åkt hem. haha jens försökte lära mig att spela wow men jag fattade inte+att jag sög på det. jonna och jag tog bussen hem till jonna halv ett. hemma hos henne käkade vi yoghurt och mackor haha, mitt i natten. och så kollade vi på "mean girls", vi somnade kl tre tror jag, i soffan ihi. imorse vaknade jag och då låg jonna i sin säng och sov, så jag gick också in dit och sov. kl halv ett gick vi upp och åt frukost och kollade på tv.

ikväll vet jag inte vad som händer, men jag tror att jag ska vara med jonna iallafall. puss på bästa jonna<3

pussen

Kommentarer
Postat av: jonna

pusss på bästa bella! <3<3

2009-10-03 @ 17:42:54
URL: http://ceciliajonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0