morrrrr

imorse tog jag blodprov, så jag kom till skolan vid halv tio. hade en vikarie på no:n som knappt kunde svenska, så matilda och jag kollade på bloggar hela lektionen. vi slutade 12:50, riktigt nice. busschauffören var helt dum i huvudet!!.. när matilda hade gått på sa han, jag stänger nu för inga mer får plats. då slängde sig sara in i bussen och hon klämdes i dörren. då fick jag typ panik för att jag stod kvar, men han öppnade igen och då sprang jag in. och då skulle my också gå på men då klämde han henne i dörren också, så hon kunde inte åka med. sen var det några töntar som trök på stop 24/7, så busschauffören fick damp och stannade inte förens vid kimstad station. så dom som skulle gå av tidigare fick gå därifrån. alla skrek typ, jag ska ringa och anmäla dig hahaha. sara och jossan följde med mig hem en stund efter skolan, vi kollade på film och käkade bullar.


jossan och sara<3


vi HATAR fötter haha

pussen


Kommentarer
Postat av: sara

HAHA! hatar fötter gör vi verkligen blää.

och vi alla vil ha en .... hihi (a) <3

2009-10-21 @ 09:53:03
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0