smedby

igår efter skolan åkte jag hem och gjorde i ordning mig och käkade. sen åkte jag till jonna och senare kom ebba, cissi, bella, johanna och milla också dit. vid åtta tog vi bussen till kimstad, jonna och jag gick och mötte becca. vi tog pendeln till norrköping och sen buss till smedby, dit vi skulle på fest. vid halv tio kom vi hem till johan. vi åkte hem kl tjugo över ett hem till jonna, jag och ebba sov också där.

bilder från kvällen/natten


hos jonna


snygga brudar!


hjärta


jonna och milla.


jonna och hampus.


jens.


hampus.


zako.


johan och fille.


johan och fille.


rip johannas hår...


"darin" och fille.


cissi, bella och milla.


johanna, fille och cissi.

pussen

Kommentarer
Postat av: johanna

hahah bra att hälften av bilderna är på people som sover ;)

2009-10-25 @ 20:26:01
URL: http://jjohannaahlin.devote.se
Postat av: bella

sv till johanna. så söta är dom när dom sover ;)

2009-10-26 @ 01:17:48
URL: http://bellafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0