O.N.S.D.A.G

skolan var chill idag också, vi var ute så mycket vi kunde.. satt och njöt i solen. vi lagade mexicansoppa och kesokaka på hkk idag, soppan blev som gröt men den skulle tydligen vara så? jag lyckades bra med smaken iallafall, bra bella! haha. det blev klippi klipp i mitt långa slitna hår efter skolan, så nu mår det mycket bättre. har äntligen tagit fingrarna ur arslet och börjat med hkk idag, känns mycket bra faktiskt. no-prov på fredag däremot känns inte lika bra.

ni kommer bli väldigt förvånade nu, men jag lyckades komma ihåg att ta med min kamera till skolan. så nu kommer riktigt söta bilder på mina fina vänner!


disa och ebba


disa, ebba, lina och rebecca


disa och lina


disa och jag


rebecca, disa, lina, ebba och jonna


rebecca, disa, lina, ebba och jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0