bio-time

kom hem från bio för ett tag sen. jag, jossan, sara och matilda kände för att köra på en lugn-lördagskväll, så vi gjorde det också. vi såg på "inception" och den var bra, lite svår att förstå, påminde nästan lite om "shutter island" tyckte jag. en mysig kväll blev det iallafall, tack söt-flickorna!


sara och matilda



jag, sara, josefine och matilda



jag, matilda, sara och josefine

kvällens fulaste:
vi fyra står och ska ta kort med självutlösare, och när vi har ställt oss framför kameran kommer ett helt gäng med folk in bakom oss. då flyr vi bort från kamerans sikte och den står kvar. och killarna som kommer in springer fram till kameran och ställer sig och posar, lyckliga att ha fått vara med på kort går dom skrattande där ifrån. kvar står vi fyra och skrattar och skäms ihjäl!


hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0