DOM ÄR HEMMA ! ! !

mina små söta favorit tvillingar är hemma från spanien nu!!! snacka om att jag är glad ! får träffa dom imorgon, sara på pendeln påväg till skolan iallafall, får se om matilda tar samma som oss, hoppas! vi ska äta på vårt favvoställe efter skolan imorgon, prataprataprata ska vi göra, alla fyra, oh fy va länge sen alla fyra var tillsammans samtidigt!

idag har jag klippt gräset (som tog hela dagen), gjort en kladdkaka, som snart ska ätas upp, och gjort lite sånt som behövs inför skolan imorgon. john bauer är min nya skola och jag hoppas att den är bra, bästa är ju att sara och jessica ska gå samma linje, om vi inte kommer i samma klass dör jag heh.


matilda och sara - bild från i vintras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0