söndag

kom precis hem från fanny, anton har vart min taxi-driver this night, thank u brusch! det var fanny, ebba, jonna och jag som hade lite söndagsmys den här kvällen. fanny bjöd på kladdkaka och den var übergod - ebba och jag, vi är kladdkaks lovers. white chicks såg vi även på, riktigt härlig film det där! tog mig en långpromenad innan jag åkte hem till fanny, regnet ville inget annat.
mysig kväll iallafall, love u girls! ♥

kameran lämnades hemma ikväll, så inga bilder blev det.

inte nyaste bilden direkt jag hittade på oss hihi - fanny, ebba, jonna och jag

Kommentarer
Postat av: ebbs

hahah bella, gräsligaste bilden hittade du dock ;) fast ni är sötast <3

2010-08-09 @ 10:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0