fira-bella-dag

städade huset och handlade inför kvällen igår på dagen, vid halv åtta kom hela tjej-gänget (ebba, jonna, rebecca, disa, fanny och lina) det var min tur att bli firad! det blev tacos och en massa snack, sen ville dom att jag skulle öppna paketen.. redan när dom gav mig påsen fick jag mig en tanke "här får du en grej du inte hade väntat dig!". sedan när jag fick det porriga kortet, det gjorde ju inte saken mycket svårare hihi.. när jag slutligen kom till det avlånga paketet, "vänta bella, vi måste hämta våra kameror" dom sprang iväg, och när dom kom tillbaka så kunde skrattet inte hålla sig undan längre. ni får själva lista ut vad det var jag fick, för det tänker jag inte skriva här, hahahaha! vi dog iallafall av skratt när lina fick den att fungera, så jävla ful (guldig), haha! sen blev det bellas speciallare - kladdkaka, och därefter film - summer's blood! alla förutom lina och jonna åkte hem, dom stannade kvar hos mig tötisarna. vi kollade på rosa och vid fyra blev det sängen. gick upp vid halv tolv, jag skulle till tandis så dom åkte hem. inga hål och jag fick en massa beröm hihi.

aså ni är verkligen så sjuka, men ändå så jävla bäst, love u girls!  

disa, fanny, rebecca, lina, jonna och ebba


söta trosor


örhängen + armband - sniggt!





the dirty bag

Kommentarer
Postat av: fanny

BÄSTA paket köparna är vi varjefall ! ;) <3

2010-08-11 @ 21:29:42
URL: http://fannymaria.devote.se
Postat av: anonym beundrare

BELLA HAR EN DILDO heheh (a)

2010-08-12 @ 22:59:44
Postat av: bella

nae så porriga kompisar har inte hon ;)

2010-08-12 @ 23:02:47
URL: http://bellafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0