de är så det ska vara

igår åkte jag och jessica hem till vår saknade vän matilda på kvällen, lite senare kom även andra saknade vänner hem till henne. det blev lite altan-mys fram till klockan två någon gång tror jag, då åkte grabbsen hem. vi laddade när skräckisen "the amityville horror" men när vi hade bäddat ner oss var klockan tre och vi ville sova istället. idag när sara kom hem fixade vi oss, och efter att ha missat en buss (som vanligt!) och ruschat till pendeln på tio minuter kom vi fram till staden med rosiga kinder. vi kände att idag var en såndär fika-dag på vårt älsklings-fik, där våra chokladbollar finns, så det fick det bli också! kom hem runt halv sju, och jag har precis käkat grillat najs!

PICS

kalle och marcus - kaffe och tandborste


matilda och jessica


kalle och petter


vårt mysiga sovplace


matilda och jessica





min saknade girliiiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0