can't get it off my mind

jul-avslutningen var mysig. efter den gick vi några tjejer i klassen och fikade på espresso house. sedan trippade vi runt på stan och gjorde en del ärenden, skönt att ha det klart. kajsa, julie, jessica och jag åkte hem till nån tobbe, han försvann ett tag och lämnade oss själva i hans lägenhet. han var lite orolig att den skulle rivas men det slutade ju bra iallafall hehe. var där ett bra tag och chillade och sedan åkte vi tillbaka till stan. jessica och jag gick och solade, skönt kan jag lova eftersom det är så himla kallt!!! tog bussen hem sen, och kom hem för en timma sen typ, har precis käkat. nu ska jag softa framför tv:n I think. hörs.

bilder från när vi var hos tobbe och softade.. hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0