den 16 februari

blogg. se hade damp igår så jag kunde inte logga in. men iallafall, det var skola, vi fick reda på våra matte prov, jag fick VG... sista lektionen hade vi arbete, det var ingen som orkade vara kvar, så alla åkte hem och jag honkade med jonniii hem till henne. vi käkade och pratade, det var sjukt länge sen vi hade en "prat stund", så det fanns mycket att prata om kan jag lova!

today it's tuesday. sjukt seg dag, men den var ju kort, så den var rätt skön ändå. musik, chill och plugg har min dag bestått av här hemma, nu blir det snart sängen.


idrotten bestod av en promenad igår

idag blev idrotten också en promenad

stek kalle och simon i skolan idag

pelle, elias och petter i skolan idag


"Tjena, lust att bli vän med en säxy norrlänning?<3..." haha ae jag dör.


Kommentarer
Postat av: jonna

haha erkänn att du adda han sen ;)

2010-02-16 @ 21:52:38
URL: http://ceciliajonna.blogg.se/
Postat av: jonna

sv. nä du är inte snäll för den där bilden.. -.-

2010-02-17 @ 16:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0