pics

fredagen var mycket bra... sara, matilda och jag fixade oss hos dom, sen tog vi pendeln in till stan med fanny. vi hade förkrök hos vejpej med lite annat folk. vid tio åkte vi en sjukt full buss med massa taggat folk i, till lokalfesten i vilbergen. det var sjukt kul där, bra folk och musik. vid halv ett kom ett gäng "vilbergsgangstas" och förstörde så festen avbröts, men det var kul ända tills dom kom iallafall. jag, tilda, fanny och jeppsson fick skjuts av charlie (roligaste bilturen), fanny och jag sov i stan sen. 

massa
bilder från fredagen

twinisarna

haha sjukaste vandringen jag vart med om!

kenny och sara



tilda, kenny och sara

haha snyggaste





inbillare hela högen...

matilda, fanny, evelina och sara

jag, matilda, evelina och fanny

randoooooms



jag, evelina, fanny och matilda



jag, matilda, fanny, jonna och evelina

jonna, sara och matilda

sara *inbillare*

sara, evelina och vejpej

sara, jonna och fanny


nu räcker det med bilder tro jag.... hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0