uppdatering

hemma igen... i måndags tog matilda och jag pendeln in till stan vid nio efter att ha missat alla tidigare pendlar. vi gick till O´learys och träffade sara, evelina, jesper, vp, arash, jk och alex. sen fick matilda, sara, evelina och jag skjuts av alex till marieborg,,, skönaste musiken! vid halv tolv åkte vi hem till evelina och där färgade vi saras hår och gjorde slingor på henne också. vid fyra (på natten) var vi klara så då gick vi och la oss.

i tisdags gjorde vi ännu mer slingor i saras hår när vi vaknade. vid fem tog vi bussen in till stan, sara köpte löshår och sen följde jag, jesper och crille med hem till sara och matilda. vi svullade pizza och sen fixade vi oss lite grann. vi kämpade oss fram i snö som var upp till knäna, för att hinna med pendeln och när vi kom fram var pendeln inställd. så vi struntade i finspång och tog bussen hem till dom igen. matilda och jag gjorde chokladbollisar, popcorn och varm choklad. vi myste ner oss i soffan och kollade på " när mörkret faller" och tjockade i oss vårat svull, härlig tisdag!



evelina, vp och arash O´learys


jag och matilda marieborg


jag, matilda och evelina marieborg


sara, jag och matilda marieborg


matilda (små fötter (a)..)


snöööööööö


matilda


matilda, jesper och crille


chokladbooooollar


jesper och matilda


crille, teddy och sara


matilda och jag

ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, kanske blir bio , får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0