Nyår!

inget blev som vi hade planerat igår, det tyckte jag var lite tråkigt, menmen..

jag, jonna, disa, fanny, anton, jakob, david, jerre, stefan och fabbe skulle bara förkröka hemma hos jonna. sen skulle vi tjejer + becka och jenny egentligen åka till åby på fest, men istället stannade vi kvar hemma hos jonna med boysen. så becka och jenny kom till oss istället och thato kom efter en stund också. precis innan dom kom var det kaos, men allt blev mycket bättre när dom kom. det blev faktist riktigt kul!

jag sov hos jonna inatt och idag vaknade vi vid halv två tror jag och då degade vi bara framför tv:n hihi.

some pics

stefan, anton och david.

fabbe och disa.

jako och jerre.

david och jerre.

anton, david och stefan.

disa and me. (det handlar om att bjuda på sig) ;D

jerre, jakob och anton.

jonna.

david och anton.

becka, jenny, fanny och disa.

jerre och jakob.

becka och jenny.

jerre och jakob.

pussen

Kommentarer
Postat av: Dawe .C.

Fan va snygg blogg^^

2010-01-02 @ 14:45:48
Postat av: fanny

haha, joo jag vet.. jag skratta med kan jag lova ! hon är galen ! xd <3

2010-01-04 @ 15:11:50
URL: http://ffannymaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0