pluggis bella

det är sjukt vad jag hatar läxor just nu! jag måste verkligen försöka skriva klart mvg-uppgiften idag som vi har på son:n. den är ju verkligen inte det roligaste, islam.. jag hatar islam, det skulle vara så sjukt skönt om jag blev klar med den nångång. jag måste också plugga på no-provet som vi har på fredag.. kärn-fysik, så sjukt kul att jag inte fattar nått och att det är så j*vla tråkigt! sen har vi matteprov på onsdag också, det är ganska svårt och jag har ju såklart glömt matteboken i skolan, så det kan jag inte träna på. sen har vi engelska läxa också, jobbig muntlig redovisning.

jag ser fram emot en skön studiedag imorgon.. bella ♥ studiedag



såhär känner jag mig just nu..


Kommentarer
Postat av: linusida

gilla ! <3

2010-01-31 @ 17:15:08
Postat av: bella

sv. gilla på du ;) <33

2010-01-31 @ 18:36:18
URL: http://bellafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0