grensholm/födelsedagsfirande

ett tag såg det väldigt mörkt ut.. regnet verkligen vräkte ner, sara och jag var blöta som katter efter att ha sprungit från bussen. men när vi väl har planerat och bestämt att vi ska göra nått, då ska vi göra det. så vid nio tiden åkte vi till grensholm, livrädda att det skulle börja regna igen, men tur hade vi. inget regn på hela kvällen/natten. vi var faktiskt väldigt mycket folk som var där och grillade, badade och chillade. några åkte hem sent och vi andra.. jag, jessica, sara, matilda, petter, john w, elias, oliver och simon "sov" kvar. nästan ingen sömn den här natten, som vanligt. jessica och jag tog morgondopp kl 06:00 i en timma, och när vi skulle sova hade grabbarna somnat över våra saker, så vi gick och la oss ute med filtar. idag åkte alla hem på förmiddagen, då var det bara vi fyra kvar.. jacke, jerre och fabbe kom snällt och solade/badade med oss.

vid halv fyra idag åkte jag och lina in till staden, köpte present till fanny och fyndade även saker till mig själv på rean. vid sju gick vi två hem till fanny för att fira henne, där befann sig även ebba, jonna, disa och rebecca, saknade flickor har dom varit! grillning, efterrätt och väldigt mycket prat har kvällen bestått utav. 

väldigt mycket text, beror nog på att jag inte sovit än, haha kanske dags nu? men bilder lovar jag att ni ska få imorgon när jag vaknar! puss 


ny bild - disa, fanny, jonna och ebba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0