lördags-mys hos jonna

vaknade vid tolv idag, måste vara världsrekord för det här sommarlovet! käkade frukost och gjorde mig iordning lite, sen skjutsade mamma mig till jonna. hon har varit en riktigt efterlängtad tjej, så det var riktigt kul att träffa henne! regnet gjorde så att vi höll oss inne hela dagen, mest framför tv:n, men mycket prat och även gottis har vi ätit. jag kom hem för en timma sen, blir nog sängen snart.
vi får se till att träffas oftare, det har vi varit riktigt dåliga på att göra det här sommarlovet tycker jag! ♥



har fortfarande ingen kamera, så får bli en gammal bild på oss.

Kommentarer
Postat av: jonna

det tycker jag med. LOVE YOU <3

2010-07-27 @ 21:05:12
URL: http://ceciliajonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0