smålands-besök

vaknade halv tre idag, det blir bara senare och senare för varje dag som går haha. mamma och jag åkte och hämtade mormor och farmor vid tåget i linköping förut, dom blir kvar här tills på måndag. inte gjort ett smack mer och det kommer jag nog inte göra heller. snart blir det kvälls-fika, blåbär/hallon-paj bjuds det på, mumma!
imorgon ska jag vara med jonna, det var länge sen så det ska bli riktigt kul!

två bilder från förra sommaren då vi två var med varandra 24/7, fy sjutton va kul vi hade med varandra.. jag saknar det!


jonna och jag



jonna och jag






Kommentarer
Postat av: jonna

jag saknar det med kan jag lova! <3

2010-07-23 @ 23:42:48
URL: http://ceciliajonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0