le lite

igår blev det sola och sedan följde jag och jesper med matilda till frisören för att vara lite smakråd åt henne. klippning och färgning blev det och hon blev riktigt snygg! sedan hem till henne där vi färgade hennes löshår och sedan fixade oss. på kvällen tog vi moppen hem till julia där det var chill-fest med folk. haha mitt i natten bakade sara och jag kladdkaka åt folket! jag och sara sov kvar och det gjorde även petter, pelle och stefan. vaknade upp hos julia idag, åkte hem och fixade mig lite. mötte upp lina och sebbe i stan och åkte till söderköping. vi har haft en mysig dag fikat, köpt glass, och promenerat vid vattnet har vi gjort. jag köpte även fyra nya ringar för 100kr, det kallar jag klipp!

eftersom att vi kamera är död och bloggen ruttnar utan bilder, så får ni bilder som är tagna från hottemptations!


matilda, jag, sara och julia


jakob och robbin


jessika och lisa


lisa, jag och matilda


lina, emilia, evelina, lisa, sara och micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0