so far away, but still so close

lördagen spenderades hemma hos jessica, mycket solande och badande. på kvällen åkte vi två + matilda, sara och julia in till stan och sedan vidare till skarphagen. fest där med sjukt mycket folk, både nytt och gammalt. random kväll för vi var sjukt trötta eftersom vi inte sovit nått på hela natten, men kul var det iallafall. missade bussen hem, så åkte till donken. roligaste där, asså jag lovar vi dog.. det var sjukt och jävligt fult! tack iallafall till steffe som skjutsade hem oss till jessica, somnade direkt. stek hos jessica idag igen.


jag, matilda, jessica och julia


peops


dom är mina söta flickor - sara, lisa och jessica




matilda, jesper och kenny


matilda och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0