avslutning och liseberg !

i tordags var det avslutning. i år hölls den utomhus och det har vi Lars att tacka för.. den sög, så tack så mycket! mycket kort knäpptes överallt, men inte lika många med min kamera haha. sedan blev det liseberg som vanligt, det gör man varje år efter avslutningarna på mosstorpskolan. vi hade jättekul även fast regnet slog som spö i marken. tårarna föll påvägen hem.. :'(
 
bilder från avslutningen

lina, fanny, jag och matilda.


jessica, matilda, petter, kalle, jag och gustav.


jag, john, fanny, pelle, lina och matilda.


disa, fanny, ebba, jag och jonna.


david, jakob och jeremias.

bilder från lisebergsresan

john, lina och elias.


elias.


john.


matilda och axel.


kalle.


lina.


gustav.


john.


john och lina.


marcus och pelle.


elias och axel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0