bilder från avslutningsfesten

här kommer en bildbomb med massa fina bilder på alla 9:or som vart grymt snygga igår, kommer sakna er allt folk!


vi åkte raggarbil med papi.


jessica, jag, matilda, fanny och sara.


lina, rebecca, jag, fanny, ebba, jonna och disa.


jag, jessica, rebecka, sara, julia, fanny och matilda.


gustav, john w, elias och oskar.


john p, marcus, jocke, sandra, emilia, emma, rebecka, sara och angelica.


jessika, emilia, lisa, lina, lisen och julia.


lina, sara och lina.


jeremias, petter, matilda, jakob och kalle.


marcus, john w, oliver, simon, sebbe, emil och david.


john p, john w, pelle, david, simon, petter, jeremias, jakob och oliver.


marcus, sandra, jocke och marcus. 


lina, julia och sara.


lisa och lina.


john p och john w.


disa, ebba och fanny.

jag har massa mer bilder, men nu orkar jag inte lägga in mer.. kanske kommer någon annan dag! imorgon är det skolavslutning och sedan liseberg efter det med skolan, sista dagen med klassen och mosstorp.. snacka om sorgligt :'(. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0