igår-midsommar

midsommar firades först hemma, och sedan åkte jag till jessika där vi var lite tjejor som grillade och hade det bra. efter grillningen blev det en lång promenad till mårängen där vi var med lite folk, och vi träffade även på en däckad stockholmare och norrköpingsbor som var där och campade, dom fick bli våra nya kompisar. jordgubbsätning hos jessika vid två inatt, och sedan tältade lisa, jessica och jag med david och pelle på lisas tomt.. inga läskiga människor utanför tältet inatt inte.

här kommer massa bilder

hela flickgänget- jessica, hanna, jessika, emilia, elin, emilia, lisa och julia





hanna, emilia, elin, jessica, jessika, emilia och lisa


julia, hanna, elin, jessika, emilia, jessica, lisa, petter och kalle


emilia


kalle och petter


lisa, jessica, emilia, jessika och elin


emilia, pelle och jessika


lisa, emilia och jessika


jessika, simon, marcus, david och sebbe





jessica och lisa


emilia och hanna


Kommentarer
Postat av: hanna

jag känner att jag snor lite bilder, hihi

2010-06-26 @ 22:18:27
URL: http://h-ahlins.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0