aa tjaaaråh

igår blev det stan med jessica, sara och matilda, mat och sen en massa shoppande som var välbehövligt! jag följde med hem till sara och matilda, och hemma hos dom kollade vi på "dear john", väldigt bra film! på kvällen tog vi bussen hem till petter där vi var lite folk och hade chillkrök, vi sa även hejdå till lille jakob som åker till Italien idag! nästan alla sov kvar där. oh no, natten.. längsta natten på länge iallafall. jag, jessica och david kollade på "dieselråttor och sjömansmöss" till klockan åtta imorse ungefär (medans alla andra sov), sen sov vi alla så sött på väldigt många konstiga sätt. nu ska jag klippa gräs, vi hörs!


stuvade makaroner och pomme serverades klockan två inatt :)


marcus och kalle.


sara och kalle.


kalle, jerre och thato.


Kommentarer
Postat av: kalle

Haha fyyyy jag va nog oborta på alla bilder ;PXDDDDD OMG xd

2010-06-15 @ 21:22:42
Postat av: bella

sv. kalle ljug inte :)

2010-06-18 @ 20:35:57
URL: http://bellafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0