kladdkaka vs matematik...

skola idag som vanligt, tråkigt alltså. vi "kladdkaks-lovers" gick till konsum på lunch rasten för att köpa vad? jo, en kladdkaka såklart! vi fick en chock när vi kom fram till disken, ingen kladdkaka inom synhåll :'(.. men vi var så desperata så vi gick och frågade personalen. vi höll tummarna när hon gick in och kollade, när hon kom ut med fem kladdkakor i handen kunde våra läppar inte sluta le! två kladdkakor.. katsching :) smarrigt kan jag lova.

matten var verkligen sjuk? jag var stördast, full eller nått? nått fel var det iallafall, jo nu vet jag.. jag var värdelös :'(. rymdgeometri, säger det er nått? inte mig iallafall :) det började med att jag inte fattade någonting, jonna försökte hjälpa mig att fatta, efter ett bra tag stod jag inte ut längre.. jag bröt ihop.. och asgarvade. sen skulle jag göra två kvadrater som var tio gånger tio centimeter, klarade jag att göra det? nae.. när jag gjorde den andra såg jag att den första var större.. jag mätte och då var den första 10,5 centimeter. det var droppen. när jag tänker på det såhär i efterhand så var jag ju säääämst, verkligen. vi alla fick oss ett väldigt gott skratt iallafall ♥


in my head


Kommentarer
Postat av: jonna

glöm inte bort att du är värdelös.. lalala (8) <3

2010-03-03 @ 22:49:41
URL: http://ceciliajonna.blogg.se/
Postat av: jonna

sv. haha lilla gumman.. snart kommer beviset på att du gråter på matte lektionerna :)

2010-03-05 @ 17:12:53
URL: http://ceciliajonna.blogg.se/
Postat av: linusida

hihihi <3

2010-03-09 @ 14:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0