dreaming

finns det något jobbigare än måndagar? jag tror inte det va, men nu är den iallafall snart slut. skola till tjugo över tre och sen satt jag kvar på syslöjden till halv fem, men kom ändå ingen vart på balklänningen, jag börjar få lite smått panik nu känner jag. efter syslöjden vandrade sara, matilda, jesper och jag mot konsum plan, matilda och jesper vek av och gick in på konsum och sara och jag var duktiga och tog andra hållet, mot gymmet haha. vi var duktiga som vanligt. 

imorgon är det en kort dag, men mycket kommer den ändå innehålla.. både svenska prov och nationell-labb i kemi, känner mig inte så taggad men jag hoppas att det går bra ändå. efter skolan imorgon blir det stan med jessica, sara och matilda. vi ska fira negerbollensdag, jag längtar redan haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0