grillning och tältning i skärkind, haha

igår åkte vi ca 15 personer till stefan och var där och grillade och hade mys. matilda, jeremias, kalle, petter, stefan och jag gick hem till mig i mörkret. boysen satte upp tälten medans jag och tilda gick in och hämtade svull. sedan blev det nattvandring i lagår'n, och jag kan lova att alla vara nog skapligt trötta. en sjuk natt i kalla tält. vi vaknade upp och då hade stefan gått hem för han kunde inte somna, haha tönt. idag har vi mest chillat, matilda, jerre, kalle och petter åkte hem vid fyra ungefär. nu blir det plugg ett tag, och sen ikväll ska jag kanske träffa tilda med flera.

bilder kommer upp imorgon.


söta vi ska vara då ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

bästa oss <3 hihi!

2010-05-22 @ 22:22:02
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0