ingenting blir som vi planerat

igår slutade det med att vi satt hemma hos jeremias hela kvällen. från början var det fest i krokek vi skulle på, men sen hade vi inte lust med det så då var det film-mys i smedby som gällde, men dom kunde inte bestämma sig, så vi hamnade iallafall hemma hos jeremias där det var lite grabs. jessica och jag sov hos sara inatt, vi kollade på alice i underlandet när vi kom hem inatt. vi vaknade runt kl ett idag, käkade frukost och sen travade vi bort till pizzan och köpte cola och choklad wii. sara och jag fick skjuts av jessicas pappa till gymmet. idag kändes det bättre än någonsin och vi körde på ordentligt.

imorgon måste jag vara kvar på syslöjden efter skolan och efter det blir det gymmet med sara.


petter och kalle


jag ha-ha


petter, och sara röker vattenpipa


jessica


petter och sara


jeremias


jessica, jeremias och jag


så här kan det gå när dessa filurer får tag på en kamera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0