lediga

igår vaknade jag upp hos sara och matilda, jessica var morgonpigg, så hon hade redan åkt till stan när vi vaknade. frukost blev det occh sedan åkte jag till lina och dit kom även fanny. vi pluggade NO eftersom vi hade gemensam hemstudieuppgift, bakade rabarberpaj och lagade mat. sen moppe-race med fanny hem i regnet. ösregn.. myyyysigt. vid åtta kom tjejorna hem till mig, sara, lina, jessica, fanny och två hundra år senare kom matilda också höhö. det blev film och svull för vår del denna kväll. sara, matilda och jessica sov kvar. ännu mer svull, film, prat och pannkakor har dagen bestått utav. jag har haft två riktigt sköna lediga dagar med er flickor ♥


jessica, lina, sara och fanny.. matilda var inte där när bilden togs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bilden bella, jag gillar inte dig nu ! ;D

2010-05-27 @ 21:06:27
Postat av: Anonym

från fanny med ja ! ->

2010-05-27 @ 21:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0