minneskonsert och fest

igår blev det fix hos jessica med henne och sara, sen blev det bob marley minneskonsert i blacka härligaste vädret! jag, sara, jessica och matilda tog nio pendeln till stan och sen åkte vi till smedby. johan mötte upp oss och sen fick vi gå 4,5 km i skogen, nästan värre än skärkind haha! fest hos patrik 1,5 blev det med massa smedby boys. vi skulle ta sista bussen hem vid halv ett. vi fyra gick helt själva på grusvägen och sen stod det nått på vägen som vi inte såg inte vad det var, vi trodde att det var en get men sen när vi lös på det så var det en cykel. sen gick vi några meter till och så ser vi en "svart man" gå som en "döende" mot oss, vi höll på att dö av skräck. men tuffing sara skrek vem är det och då var det bara fyllo rasmus som hade gått lite vilse. vi missade bussen så gick tillbaka till festen och då var det bada balja och basta som gällde! as-skönt och så jävla kul. vid kl tre hade alla överskottsenergi så alla var bara allmänt kakobajko, och störda. vid halv sex på morgonen gick vi + johan. vi fyra tog bussen till donken och käkade frukost, sen nio pendeln hem.

har inte sovit något på hela natten så jag lovar att det gick så bra att plugga MVG-uppgift. här få ni massa pics sen ska jag slänga mig i sängen.







bilder från smedby..










































på natten..











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0