randooom

igår åkte jag hem till matilda på kvällen. vi skulle vara med boysen, men sen ändrade vi oss.. och jag säger aldrig mer randooom matilda ! haha så jäklans roligt hade vi i åby, johan och kim räddade oss därifrån. mera random hände, men det är glömt nu min pussy ♥ åkte hit och dit i bilen, trodde aldrig att vi skulle komma hem, men vi gjorde faktiskt det tillslut. somnade sött i sängen, matilda väckte mig vid tolv. frukost blev det, och sen hemfärd. pluggi hela dagen och är äntligen klar med idrotten och hkk, happppy mig!

har inte lagt in mina bilder på datan än, så ni får kääättys bilder istället.





Kommentarer
Postat av: M A T I L D A

pälskling efter det hära hatar jag allt randoooooooom <3 du e best!

2010-05-23 @ 22:31:05
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0