valborg @ skarphagen

jag och jessica följde med sara hem efter skolan igår, vi fixade oss med matilda och senare även med fanny. vid halv åtta fick vi skjuts, några åkte med pendeln och matilda och jag åkte till blacka och mötte upp lisa, emilia david, jakob, jerre, stefan, fabbe och simon. vi tog bussen till stan och sedan åkte vi girls matilda, sara, lisa, jessica, emilia och fanny till skarphagen på fest. det var riktigt kul, men det slutade mindre bra med poliser och annat..





























bilderna är från mina söta kompisar sara och matilda ♥.. checka deras blogg hottemptations.blogg.se


Kommentarer
Postat av: M A T I L D A

önska jag också var där :( ha-ha-ha-ha

2010-05-01 @ 23:29:21
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0