Every door you enter, I will let you in

det blev en riktigt mysig lördag igår. gamla gänget kom hit (sara, matilda, jessica, petter, jakob, david, jeremias och kalle). vi "bodde" inne i lägenheten, soft att kunna vara där. spelade twister, åt våfflor, såg random filmer och så gick vi även in till mig och såg skräckis runt två tiden, lite creepy var den he-he. theo och några kom även och hälsade på en liten stund. vi softade galet hela kvällen/natten. jessica hade åkt hem innan vi vaknade idag, sen vid ett drog tilda och sara. jag och killarna myste ner oss och kollade på helt sjukt roliga filmer, dom åkte hem vid halv fem. jag har pluggat, softat och duschat lite granna. nu vankas god mat på bordet.

bilder från hottemptations och mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0