10/10-2010

kom precis ut från duschen, fyfan va skönt det var att duscha ikväll! blev träning med sara vid sex, körde på ett mellan pass och det var köttigt. sara var lite bullig för armhävningarna, jag ville gå fram och säga att det här behöver vi inte göra .. men nae. armhävningar blev det , två gånger , i hundra tusen år till och med. cola och twix köpte vi efteråt , och träffade vp en stund också. challe och crille hämtade oss i stan. nu ska jag bara softa ut den här söndagen , vilket innebär sova snart! imorgon ska sara och jag prova på afro-dans efter skolan, hoppas att det är kul och köttigt nu bara!

              
två random bilder på mig och sara , bara sådär :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0