det jag slickar på äger jag-dagen

tisdag idag. började dagen med serverings prov, som jag tror gick ganska bra? sen hade vi livsmedelskunskap och då gjorde vi som vanligt en uppgift, och den handlade om mjölk haha. efter skolan mötte jag upp clara och rebecca x2, vi körde ett mellanpass som jag egentligen tycker borde hetat "mördarpasset"!?!?! vilket jävla kött det var idag, armhävningar gånger tusen, idioten och en massa annat mumsigt.. jag är nu död. men riktigt stolt att jag orkade dit utan sara. käkat pannkakor, pluggat och duschat har jag gjort sen jag kom hem, snart blir det sängen.

läskiga samtalet kom idag också, nu är det förhoppningsvis överstökat för vår del? hoppashoppas.

 
              
4:a snygga, från dagen.

Kommentarer
Postat av: disa

haha vi är mästerkockarna på sås! :D

2010-10-19 @ 22:13:32
URL: http://disaroxner.blogg.se/
Postat av: sara

aa hoppas de över <3

2010-10-19 @ 22:48:07
URL: http://hottemptations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0