från ena sekunden till den andra, allt är som det vore nytt



skolan började med servering och då fick vi lyssna på redovisningar om drycker, vi fick även provsmaka alla. kaffe, te, coca cola, öl, vin och lite annat, ganska soft lektion. sen hade vi livsmedelskunskap, ägg-uppgift.. från och med nu hatar jag allt som har med ägg att göra! vi fick sluta vid två, då åkte sara och jag ner till staden och satte oss på favvo stället för en fika. bra talkiiie stund, med henne kan man prata om verkligen allt möjligt. love u ♥ blev ett core pass med sara, clara och rebecka vid fyra, duktiga oss. duschat och käkat har jag gjort, nu kollar jag på paradise hotel, hejdå.

två suddiga bilder från fikan

fina sara, min vän!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0