snygging till busschaufför , det kan jag lova

sara och jag klagade på att vi inte tyckte att det var så jobbigt på träningen igår , jag tror att vi blev straffade för det idag. herrejävlar vilken köttare till man som höll i träningen idag , han måste haft studsbollar under sina skor för gud va han studsade runt i salen. det blev bara sara och jag idag, clara och rebecca ballade ur (a). när jag väntade på bussen hände allt, en söt liten tant ramlade med sin cykel på övergånsstället, stackarn! och sen kom brandbilar och åkte förbi i tusen kilometer, haha. lite käk och dusch har det blivit sen jag kom hem, orkar inte röra mig är helt död i hela kroppen, hej skön träningsvärk imorgon!!!. orkar tyvärr inte lägga in bilder som jag lovade.


diggar bilden, h.j.ä.r.t.a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0