So it's time , we take the open road , there's nowhere for us to go


idag har vi haft serverings prov i skolan, då serverade vi lärarna frukost. jessica och jag var partners och det gick superbra, kul var det också! vi fick också frukost efter, nääjs. klockrenaste idrottsläraren när han gick, " nu ska jag ut och KÖTTA!!" haha han lär sig snabbt. fick reda på det skriftliga provet i serveringen som vi gjorde förra veckan också, tro inte att jag ljuger när jag säger att jag var den enda i gruppen som fick MVG, hihi ojdå?! YEEEES, så jävla skönt! på livsmedelskunskapen fick vi provsmaka ost, usch vilken jobbig dag hehe. skulle tränat idag, men struntade i det pga alla jäklans tyska glosor som jag har till imorgon. ångest.






bild 1 , från vänster. marcus, stoffe, matilda, kajsa, jessica, anna, fanny, julia, daniel, jessie och beatrice


bild 2. fanny och jag


bild 3. anna, jessica och kajsa


bild 4. ost och grejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0